Ben je geboren in 2008 haal dan je spelregelbewijs!

Er zijn nog steeds voetballers geboren in 2008 die hun spelregelbewijs niet gehaald hebben. Je kunt dan per 1 januari niet meer opgesteld worden in het digitaal wedstrijdformulier voor een wedstrijd en mag niet meespelen.

Ga hier nu mee aan de slag om straks wel te kunnen voetballen. Trainers / leiders vraag je spelers hier ook naar>

Zie hiervoor:

https://www.knvb.nl/nieuws/assist/assist/71391/geboren-2008-en-nog-geen-spelregelbewijs-haal-hem-zo-snel-mogelijk-als-je

Met vriendelijke groet,

Tom Scheers

Meer nieuwsberichten

  • 10 juni 2026

    Inname wedstrijdtassen jeugdteams en kleding leiders/trainers die stoppen

  • 8 juni 2026

    VV Pekela promoveert na zenuwslopende finale tegen VV LEO 1 op 6 juni 2026

  • 5 juni 2026

    concept indelingsplan voetbalseizoen 2026-2027 jeugd

  • 5 juni 2026

    concept indelingsplan voetbalseizoen 2026-2027 Senioren